Product Colors and Sizes

  • Sale product
  • Best Seller product
  • Eco-Friendly product
  • New product
  • Staff Pick product
  • In The News product
  • Innovation product
  • product

Outshock 100, Free-Standing Punching Bag, Kids'

Sale price: $69.99 Regular price:

Want to learn to box, or just to unwind? This free standing, inflatable punching bag is easy to use, move, and store.

Color: Select a color
Size: Select a size
Sale price: $69.99 Regular price:

See shipping rate at checkout

Free pickup

San Francisco, 735 Market St. Options

Select an available color and size to see options.

Model: 8575000

Product Videos

Product Features

A photo of the Outshock 100, Free-Standing Punching Bag, Kids' in use

Outshock 100, Free-Standing Punching Bag, Kids' is designed for Our team designed this free-standing punching bag for young beginners in boxing, Muay Thai, or kickboxing wishing to practice their punches/kicks...

Want to learn to box, or just to unwind? This free standing, inflatable punching bag is easy to use, move, and store.

Cushioning

After inflating, its bounce allows you to safely perform sequences of strikes.

Easy assembly/dismantling

Quick inflation with a universal pump (not provided) and deflates in 5 seconds.

Easy to move

Easy to move with the handles under the base.

Versatility

47.2" long for doing both punches and kicks.

Stability

Fill the base with water or sand for better stability.

Product Lifestyle Image Gallery

Image Gallery







Outshock 100, Free-Standing Punching Bag, Kids',black 





Outshock 100, Free-Standing Punching Bag, Kids',black 





Outshock 100, Free-Standing Punching Bag, Kids',black 





Outshock 100, Free-Standing Punching Bag, Kids',black 





Outshock 100, Free-Standing Punching Bag, Kids',black 





Outshock 100, Free-Standing Punching Bag, Kids',black 





Outshock 100, Free-Standing Punching Bag, Kids',black 





Outshock 100, Free-Standing Punching Bag, Kids',black 





Outshock 100, Free-Standing Punching Bag, Kids',black 





Outshock 100, Free-Standing Punching Bag, Kids',black

Product Customer Reviews

Skip to reviews
178 Reviews
Write a Review 





Outshock 100, Free-Standing Punching Bag, Kids',black
Filtered by reviews Loading reviews…
One time usage

This burst after being used once by my 10 year old son. Highly disappointed with the quality!

Deflates extremely quickly.

Leaks from the zip at the base of the bag, deflates so quickly that is basically unusable. Wish had read reviews before purchase as seems to be a common fault. Will be returning as soon as shops have reopened.

Low quality

Order done in October but was a present for my soon for Christmas. The punching bags is deflating is deflating on his own after only few minutes. We can hear a puncture at the bottom side of the bag. We have respected the notice and my soon is only five... I hope if the have a new one that the quality will not be the same.

Boxovací pytel

Synové 5 a 11 jsou spokojení, pytel je stabilní a pevný.

icon-circle-checkmark verified purchase
Nefunkční

Bohužel byl boxovací pytel nefunkční - po nafouknutí ihned splaskl. Vzhledem k tomu, že jsme hned základnu naplnili pískem, bude výměna/ reklamace složitá. Obchod odmítl vyměnit pouze horní díl. Jinak by to mohl být prima produkt pro dětské vyžití.

icon-circle-checkmark verified purchase

Dobrý den, Vlasto,


velice děkujeme za Váš čas věnovaný recenzi tohoto produktu. Každá zkušenost je velmi cenná a pomáhá nám s vývojem nových modelů.


Je nám líto, že kvalita produktu neodpovídá Vašim požadavkům a velice nás komplikace při vrácení produktu mrzí. Opravdu je nutné, aby při reklamaci/vrácení či výměně byl produkt navrácen co nejvíce do původního stavu pro snadnější manipulaci.


Omlouváme se za komplikace.


S láskou ke sportu


Karolína

1/20/2021
Super

Gute Sachen.

icon-circle-checkmark verified purchase
katastrophal

Produktdefekt mit sehr schlechter Qualität. Es verliert Luft und ist nach 1 Stunde ohne Luft. Ich habe seit Weihnachten versucht, es ohne Glück zurückzugeben ... Ich weiß nicht, was ich damit machen soll. völlig nutzloser Gegenstand

Hallo Raul,


vielen Dank für deine Bewertung.

Wir bedauern, dass du mit deinem Produkt nicht zufrieden bist.


Gerne weisen wir dich auf dein Rückgaberecht hin. Beim Einkauf mit deiner MyDECATHLON Kundenkarte hast du derzeit sogar 90 Tage Zeit dein Produkt zu retournieren. Gerne kannst du hierzu auch unser Kundencenter kontaktieren: https://www.decathlon.de/help/app/ask.

 

Bleib gesund!




mit sportlichen Grüßen,

Alisha Team DECATHLON

4/8/2021
Schöner Boxsack

Gute Qualität, jedoch Punktabzug weil der Verschluss nicht dicht ist und das Wasser bei Benutzen ausläuft.

icon-circle-checkmark verified purchase
Verliert nach wenigen Monaten Luft

Bereits nach wenigen Monaten Benutzung durch meinen 6 jährigen Sohn verliert er hörbar Luft und ist nicht mehr zu gebrauchen. Minderwertiges und unausgereiftes Produkt, nicht zu empfehlen, schade.

Hallo Thomas,


vielen Dank für deine Bewertung. Wir bedauern, dass du Probleme mit deiner Boxing Machine hast.

Gerne weisen wir dich auf dein Rückgaberecht hin. Zudem wird dein Feedback an den Produktmanager weitergeleitet.


Bleib gesund!


mit sportlichen Grüßen,

Alisha Team DECATHLON

2/23/2021
Leider zurück geschickt

Leider ist auch aus unserem Boxsack die Luft entwichen. Sehr schade. Das Produkt hat einen sehr guten ersten Eindruck gemacht. Und die Kinder hatten sich sehr gefreut. Jetzt geht er zurück und eine Alternative ist noch nicht gefunden.

Hallo Hannah,


vielen Dank für deine Bewertung. Wir bedauern, dass du mit deinem Produkt eine negative Erfahrung gemacht hast. Wir werden dein Feedback an den Produktmanager weiterleiten.


Gerne weisen wir dich auf dein Rückgaberecht hin.

Beim Einkauf mit deiner MyDECATHLON Kundenkarte hast du 90 Tage Zeit dein Produkt auf Herz und Nieren zu testen und ggf. zu retournieren.


Bleib gesund!


mit sportlichen Grüßen,

Alisha Team DECATHLON

2/15/2021
Antwort zu decathlon

Ich hab schon geschrieben und längst Fotos gesendet aber leider bekomme ich auf meine letzte Mail keine Antwort warum auch immer. Hier hab ich auch keine Antwort auf Bezug retour für defekte wahre wo die ganze charge wohl defekt ist bekommen. Antwortet mir einfach auf meine letzte mail Mfg Den

Hallo Dennis,


vielen Dank für deine Bewertung. Wir bedauern, dass du mit deinem Produkt schlechte Erfahrungen gemacht hast. Bitte habe Verständnis, dass die Bearbeitung von Anfragen aufgrund der derzeitigen Situation etwas länger dauern kann.

Die Kollegen aus dem Service werden sich so schnell sie können bei dir melden.


Bleib gesund!


mit sportlichen Grüßen,

Alisha Team DECATHLON

2/23/2021
Verliert nach wenigen Stunden schon Luft

Wir haben den Boxsack nun seit drei Tagen und mussten eben schon viermal aufblasen weil er soviel Luft verlor, dass er komplett am Boden lag. Genutzt hat ihn mein sechsjähriger Sohn. Ansonsten macht das Material einen robusten Eindruck und der Fuß steht stabil auf dem Boden.

Schrott

Wie alle ihr schon schreiben, verliert das Teil auch bei uns seine Luft. Sehr schade und leider unbrauchbar. Absolut keine Kaufempfehlung. Habe anderes von Decathlon erwartet.

Hallo Nina,


danke, dass du dir Zeit genommen hast unsere Boxing Machine 100 zu bewerten.

Wir bedauern, dass du eine negative Produkterfahrung gemacht hast. Dein Feedback wird dem Produktmanager weitergeleitet.

Bitte wende dich an unser Service Center, damit wir deinen Fall bearbeiten können - fülle hierfür folgendes Formular aus und füge Bilder deines Schadens hinzu.

https://www.decathlon.de/help/app/ask


mit sportlichen Grüßen,

Alisha Team DECATHLON

2/5/2021
Verliert innerhalb kürzester Zeit Luft

Ansich ein echt klasse Produkt. Allerdings verliert der Boxsack innerhalb kürzester Zeit (1/2h) fast die komplette Luft und kippt um. Wir haben noch versucht, den Innensack zu flicken, haben aber nach dem 4. endeckten Loch aufgegeben. Leider war das auch bei dem zweiten Sack, den wir als Umtausch bestellt haben, nicht anders.

Hallo Kerstin,


vielen Dank für dein Feedback zur Boxing Machine 100. Wir bedauern diesen Zwischenfall und bitten dich, mit unserem Service Center in Verbindung zu setzten um eine Retoure zu vereinbaren.

Deine Rückmeldung wurde an den Produktmanager weitergeleitet und ist in Bearbeitung.


mit sportlichen Grüßen,

Alisha Team DECATHLON

1/29/2021
Mehr Training durchs Luft aufpumpen, als boxen

Leider liest man immer mehr negatives über den Boxsack. Fast immer verliert er die Luft zu schnell. Leider haben wir die Kommentare auch zu spät bemerkt und hatten gehofft, bei einer professionellen Sportfirma professionell Betreut zu werden. Aber die Berichte häufen sich über luftleere Boxsäcke und Decathlon rührt sich nicht. Schade eigentlich für die Kinder, die sich so darauf gefreut haben.

Hallo Sven


vielen Dank für deine Bewertung. Wir bedauern, dass du mit deiner Boxing Machine 100 nicht zufrieden bist. Wir haben dein Feedback direkt an den Produktmanager weitergeleitet. So kann das von dir beschriebene Problem im Detail geprüft werden.


Gerne weisen wir dich auf dein Rückgaberecht hin.


Bleib gesund!


mit sportlichen Grüßen,

Alisha Team DECATHLON

1/27/2021
Skip to reviews

Additional Product Information

Composition

Base

  • 50% Polyethylene co-vinyl acetate
  • 50% Polyethylene high density
  • 10% Thermoplastic polyethylene

Bladder

  • 30% Polyester cationic
  • 70% Polyvinyl chloride - Phtalate free

Accessories

  • 100%

Making boxing accessible to all

We had just one idea in mind when imagining this inflatable punching bag: making boxing accessible to all. "This product allows you to begin any type of boxing, even cardio kickboxing. Kids can do it all: jab, hook, uppercut, middle kick... This punching bag is also good for kids who simply want to unwind," explains Daniele, Outshock product manager.

Easy to use, move, and store

This product includes a plastic base that can contain 28 liters of water and up to 85 lbs of sand to ensure good stability, as well as an inflatable "punching bag". The result: a product that is easy to use and store because you can inflate and deflate it as much as you like, since the inflatable part can slide into the plastic base. It inflates with a universal pump (not provided) in under a minute.

An innovative product

Our team is proud to present an innovative product in free-standing bags, designed in collaboration with our teams in Hendaye (specializing in nautical and aquatic sports). "We use the same components as in our paddles, which makes our punching bag just as durable," says Daniele, Outshock product manager. It has been laboratory tested and withstands a cycle of 50000 repeated strikes by a machine.

Dimensions

This punching bag is 3'11" high. The plastic base has a 22" diameter and is 5.9" high Box dimensions: 23.2" x 23.2" x 6.7"

Directions for use

Always use boxing gloves when hitting the bag. Without them, you risk injuring yourself (burns, bruises). It is not necessary to overinflate this punching bag. For more information, refer to the user guide.

Origin

Imported

Product testing

Come try our products in your nearest Decathlon store. With your Decathlon account, you can test products for free for 7 days.

Superior quality. Unbeatable prices.

For 40 years, Decathlon has delivered the best value in the retail sports industry by offering high-quality, sustainable and cost-effective products.

Decathlon makes the difference
  1. product-research

    Research and development

    delivers high-quality cost-effective products

  2. State-of-the-art production processes

    minimize manufacturing costs

  3. Optimized supply chain

    reduces retail prices

  4. laptop-checkout

    Minimal retail footprint

    lowers overhead and indirect costs